أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۸۹۸۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۲۶ آذر ۱۳۹۳

به گزارش 598،مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد ندارند تا زمانی که حمیدرضا سیاسی از زندان بیرون نیامده برای جذب بازیکنان مدنظر حمید درخشان اقدام کنند.

لیست خرید درخشان هفته گذشته به دست بهروز منتقمی رسید و این لیست بعد از بازی پرسپولیس مقابل فولاد دستخوش تغییراتی شد تا حدی که دو سه بازیکن در لیست مازاد این مربی قرار گرفتند و بازیکنانی در پست‌های هافبک و خط دروازه به لیست مذکور اضافه شدند.

با وجود اینکه درخشان در روزهای اخیر سخت پیگیر لیست خرید خود از باشگاه پرسپولیس بوده است اما مسئولان این باشگاه تاکنون کوچکترین اقدامی برای خرید بازیکنان مدنظر وی انجام نداده‌اند.

حقیقت امر این است که بازیکنانی در لیست درخشان قرار گرفته‌اند که به تشخیص مسئولان باشگاه پرسپولیس و البته مشاوران حمیدرضا سیاسی چندان با بازیکنان فعلی این تیم تفاوتی ندارند و نمی‌توانند کارایی زیادی در پرسپولیس داشته باشند. به طور مثال قرار گرفتن نام مهدی جعفرپور در لیست مازاد درخشان بیشتر از اینکه به ضرر این بازیکن باشد یک نوع بی‌اعتمادی را برای این مربی نزد مسئولان باشگاه پرسپولیس به وجود آورده است، آنهم به این خاطر که سیاسی و مشاورانش از مخالفان جذب جعفرپور بودند اما درخشان اصرار به عقد قرارداد با او داشت.

با توجه به این مسائل، حالا مسئولان باشگاه پرسپولیس در نظر دارند تا آزادی سیاسی از زندان صبر کنند و بعد از آمدن او کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تشکیل جلسه خواهد داد و نفراتی که این کمیته تشخیص دهند، سرخپوش خواهند شد. در صورتی‌ که تا پایان مهلت نقل‌و‌انتقالات که 7 دی ماه خواهد بود، سیاسی از زندان آزاد نشود، مشاوران مدیرعامل پرسپولیس برای جذب بازیکن اقدام خواهند کرد.

نکته قابل توجه اینکه تعدادی از بازیکنان شاخص پرسپولیس و یکی از اعضای کادرفنی این تیم با مسئولان باشگاه در تماس بوده و حتی بازیکنانی را برای اضافه شدن به جمع سرخپوشان به آنها معرفی کرده‌اند، نفراتی که به مراتب بهتر و اسمی‌تر از بازیکنان مدنظر درخشان و البته دوستانش هستند.

در شرایط فعلی فقط یک بازیکن از لیست درخشان شانس زیادی برای سرخپوش شدن دارد و آن هم بابک حاتمی، مدافع راست سایپاست که البته مشاوران سیاسی در حال تحقیقات بیشتر در مورد او هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها