امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۷۸۹۸۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۲۶ آذر ۱۳۹۳

مراسم معرفی برترین‌های ورزش هلند شب گذشته (سه‌شنبه) در آمستردام برگزار شد که در آن لوئیز فن‌خال، سرمربی حال حاضر تیم فوتبال منچستریونایتد به عنوان مربی سال معرفی شد.

فن‌خال پیش از قبول مسئولیت هدایت شیاطین سرخ، توانست تیم ملی هلند را بر خلاف انتظار تا مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 برزیل برساند و با شکست برزیل عنوان سومی این رقابت‌ها را برای لاله‌ها به ارمغان بیاورد. او در مسیر کسب این عنوان، موفق شد تیم ملی اسپانیا، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها را با نتیجه قاطع 5 بر یک شکست دهد و پس از آنها با غلبه بر تیم‌های ملی شیلی، مکزیک، کاستکاریکا به نیمه نهایی رسید جایی که با قبول شکست برابر آرژانتین در ضربات پنالتی از رسیدن به فینال بازماند. البته مردان او با تحمیل شکست 3 بر صفر به برزیل عنوان سومی جام بیستم را به خود اختصاص دادند.

فن‌خال 63 ساله که پیش از این یک دوره (2000 تا 2002) هم هدایت تیم ملی هلند را بر عهده داشت، در پایان جام جهانی از لاله‌ها جدا شد و سکان هدایت این تیم را به هموطن خود، گاس هیدینک سپرد تا خود در اولدترافورد مشغول به کار شود.

در مراسم معرفی برترین‌های ورزش هلند، همچنین از روبین فن‌پرسی، کاپیتان تیم ملی هلند به خاطر گل زیبایی که با ضربه سر شیرجه‌ای خود در مرحله گروهی جام جهانی به اسپانیا زد تجلیل شد. او جایزه خود را از دستان دنی بلیند، مدافع پیشین آژاکس دریافت کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها