يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۸۹۸۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۲۶ آذر ۱۳۹۳

به گزارش 598،مسئولان باشگاه صبا برای تقویت تیم فوتبال این باشگاه به دنبال جذب دو بازیکن برزیلی در دو پست هافبک و مهاجم هستند.

این بازیکنان توسط کادر فنی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند و قرار است برای تست سلامتی و ارزیابی بدنی آنها در ایران حاضر شوند.

بازیکنان برزیلی از لحاظ فنی مورد تأئید مهدی تارتار قرار گرفتند و در صورت سلامت بدنی به تیم فوتبال صبا ملحق خواهند شد تا در نیم‌فصل برای قمی‌ها بازی کند.

خبر دیگر از صبا اینکه تمرینات این تیم از اول دیماه در قم آغاز خواهد شد و قرار است این تیم 15-20 روز در این شهر تمرین کند و پس از آن اردویی را برگزار کنند. احتمال دارد این اردو در کیش یا یکی از کشورهای خارجی باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها