أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۸۹۸۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۲۶ آذر ۱۳۹۳

به گزارش 598،مهرداد کفشگری در گفت‌وگو با خبرنگاران، درباره وضعیت جسمانی‌اش گفت: بعد از مصدومیتی که به آن دچار شدم به درمان پرداختم تا شرایطم خوب شود و بتوانم از چند روز آینده که تمرینات آغاز می‌شود حاضر باشم.

وی در مورد وضعیت پرسپولیس در نیم‌فصل اول لیگ هم ادامه داد:‌ در نیم‌فصل اول پرسپولیس بالا و پایین زیاد داشت و یک زمان خوب بودیم و زمان دیگر بد اما الان بهترین موقعیت است تا در نیم‌فصل مشکلات باشگاه حل شود و با اضافه شدن چند بازیکن جدید شرایط تیم خوب شود اما می‌بینیم که متأسفانه شرایط خود باشگاه هم خوب نیست و این مسائل تمرکز ما را به هم ریخته است.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا مطالبات مالی آنها در این مدت پرداخت شده یا نه، اظهار داشت: تا دو هفته پیش که سیاسی بود پول بازیکنان به صورت هفتگی پرداخت می‌شد اما هفته قبل که او بازداشت بود پول هفتگی بازیکنان را ندادند و این هفته هم چیزی مشخص نیست. این در حالی است که ما بر روی این دریافتی‌ها حساب کردیم اما به هر حال این هم از شانس ماست که شرایط اینگونه شده است.

وی درباره وضعیت نابسامات پرسپولیس در روزهای اخیر و انفعال این تیم در فصل نقل و انتقالات تصریح کرد: زمان نقل و انتقالات یکی از حساس‌ترین روزها برای هر باشگاهی است اما ما در ابتدای فصل هم خوب یارگیری نکردیم و ضرر کردیم و اگر می‌خواهیم در ادامه بهتر شویم باید تیم را تقویت کنیم. چرا که ما در آسیا حضور داریم و چند بازیکن خوب می‌تواند در این مسابقات به ما کمک کند اما شرایط به گونه‌ای است که باشگاه سر و سامان ندارد و کسی هم دنبال یارگیری نیست.

کفشگری در پاسخ به این سوال که چه کسی یا کسانی را مقصر شرایط فعلی باشگاه پرسپولیس می داند، گفت: نمی‌شود گفت که مقصر یک یا دو نفر است چرا که در هر سیستمی وقتی مشکل به وجود می‌آید همه مقصر هستند. ما در ابتدای فصل هم وضعیت نابسامانی داشتیم و در یارگیری‌ها خوب عمل نکردیم و حتی چند بازیکن خوب را هم از دست دادیم و من دلیل این مسائل را نمی‌دانم و الان هم شرایط در حال تکرار شدن است.

وی در پایان گفت: باور کنید به دلیل شرایط به وجود آمده رویم نمی‌شود از خانه بیرون بروم چون مردم هم از این وضعیت ناراحت هستند و مسئولان باید به خاطر دل مردم هم که شده کاری کنند چون ما نماینده ایران در آسیا هستیم و انتظارات از ما زیاد است حالا مقصر هر کسی می‌خواهد باشد، باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها