يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۸۹۹۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۲۶ آذر ۱۳۹۳

به گزارش 598،تیم‌های جوانان ایران و نوجوانان ایتالیا از ساعت 15:15 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه دستگردی تهران در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان با نتیجه 4 بر یک به سود ایتالیا به پایان رسید.

* اکونا کاپیتان ایتالیا در دقیقه 24 گل اول آتزوری را به ثمر رساند. در ادامه و در دقیقه 34 پاتریک کوترونه روی یک فرار و در موقعیت تک به تک گل دوم ایتالیا را ثبت کرد.

* با شروع نیمه دوم شاهد بازی متعادلی از دو تیم بودیم اما در دقیقه 75 فدریکو جیرائودو موفق شد گل سوم لاجوردی پوشان را به ثمر برساند. در دقیقه 83 حملات ایران جواب داد و روی یک ارسال رضا شکاری با ضربه سر تک گل ایران را به ثمر رساند. در دقیقه 3+90 کوترونه گل چهارم ایتالیا را به ثمر رساند.

حمید علیدوستی سرمربی تیم نوجوانان تماشاگر این بازی بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها