يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۸۹۹۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۲۶ آذر ۱۳۹۳

برونو تدینو در خصوص بازی دوستانه نوجوانان ایتالیا مقابل جوانان ایران گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و از نظر تاکتیکی و تکنیکی فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم. واقعیت این است که فوتبال همین است و فرهنگ‌ها را به هم نزدیک می‌کند. من امروز خوشحالم که در جمع شما هستم، چون پیام فوتبال این است که فرهنگ‌ها به هم نزدیک شوند، ما باید با هم بازی کنیم تا به افکار هم پی ببریم.

وی در خصوص تیم جوانان ایران خاطرنشان کرد: در تیم ایران دو نکته مهم وجود داشت، یکی شجاعت که بازیکنان ایران بسیار شجاعانه بازی می‌کردند و نکته دیگر فوتبال روی زمین بود، همچنین روی بازیکنان از نظر فیزیکی خوب کار شده بود و تیم ایران سازماندهی خوبی داشت.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایتالیا ادامه داد: درست است که تیم ایران از نظر فیزیکی و تکنیکی خوب بود اما این مسئله باید ادامه‌دار باشد. بازیکنان این تیم باید زحمت و رنج بکشند تا به مراحل بالاتری برسند. به نظرم تیم ایران از این هم بهتر می‌شود. در این تیم چهار پنج بازیکن می‌توانند به مراحل بالاتر برسند، فقط باید توانایی تکنیکی و فیزیکی خود را افزایش دهند و تلاش کنند تا به آینده بهتری برسند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها