کد خبر: ۲۷۸۹۹۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۲۶ آذر ۱۳۹۳

به گزارش 598،فریدون معینی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره معیارهای انتخاب محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید گفت: از مدت‌ها قبل گزینه‌‌های تیم امید مورد بررسی فنی قرار گرفتند و جمع‌بندی‌ ما به انتخاب خاکپور ختم شد. با توجه به شرایط موجود، همه اعضا به خاکپور رای دادند.

وی با بیان اینکه «همه مربیانی که جزو گزینه‌ها بودند، خوب هستند»، تصریح کرد: همانطور که گفتم شرایط کار به گونه‌ای بود که همه به انتخاب خاکپور رای دادند. خاکپور با حبیب کاشانی هماهنگ است و مدارک لازم برای مربیگری را در اختیار داشته و به زبان انگلیسی تسلط دارد. او ارتباطات بین‌المللی دارد که موضوع مهمی است. از نظر کار مربیگری در آمریکا و تیم‌های پایه کار کرده، در ایران در استیل‌آذین و فولاد خوزستان حضور داشته و از فوتبال دور نبوده است. امیدوارم خاکپور از عهده این کار برآید.

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال درباره حرف‌وحدیث‌های بوجود آمده مبنی بر اینکه انتخاب خاکپور به اعضای کمیته فنی تحمیل شده و به نوعی اعضا مجبور شدند که خاکپور را انتخاب کنند، گفت: انسان مجبور نیست هر کاری را انجام دهد. با توجه به فرصت کم تا بازی‌های مقدماتی المپیک 2016 ریودوژانیرو فشار زیادی بود که سرمربی تیم امید انتخاب شود ولی اجباری در کار نبود. در همه جا قرار است یک مربی جابه‌جا شود، خیلی زود مربی جدید را انتخاب و آن مربی نیز تیم خود را یک هفته‌ای آماده می‌کند ولی ما ما همیشه برای انتخاب مربی عجله داریم.

معینی با اشاره به تعطیلی لیگ برتر خاطرنشان کرد: تعطیلات کمک زیادی خواهد کرد که تیم امید خودش را برای بازی‌های مقدماتی المپیک آماده کند. خاکپور برای این آمده که تیم امید را راهی المپیک کند. نباید به گذشته‌ها فکر کنیم که چرا 40 سال است که به المپیک راه نیافته‌ایم، تنها باید از گذشته درس گرفت و تیم خوبی را آماده مسابقات کرد.

وی در خصوص آیا قرار است کاشانی همچنان در تیم امید فعالیت داشته باشد، گفت: کاشانی در مدیریت تیم مثمرثمر است و باید حضور داشته باشد و به تیم کمک کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها