يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۰۱۷
زمان انتشار: ۰۱:۰۳     ۲۷ آذر ۱۳۹۳
اکثریت مردم روسیه، بطور دقیق 68 درصد آنها، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری کشورشان را بعنوان «مرد سال» در میان رجال سیاسی و اجتماعی روسیه برگزیدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: اکثریت مردم روسیه، بطور دقیق 68 درصد آنها، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری کشورشان را بعنوان «مرد سال» در میان رجال سیاسی و اجتماعی روسیه برگزیدند.

به گزارش خبرگزاری «نووستی»، بر اساس اطلاعات نظرسنجی که از سوی بنیاد «افکار عمومی» روسیه صورت گرفته است، اکثریت مردم روسیه، یعنی 68 درصد آنها معتقدند که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه در میان رجال سیاسی و اجتماعی این کشور، شایستگی «مرد سال» را دارد.

برای مقایسه لازم است یادآوری شود که تنها 3 درصد از سئوال شوندگان  «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه، 2 درصد «دمیتری مدویدیف» نخست وزیر، 2 درصد از شهروندان روسی «سرگئی شایگو» وزیر دفاع  و 4 درصد هم «ولادیمیر ژیرینوفسکی» رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه را مرد سال نام برده‌اند.

ضمن اینکه، 4 درصد از مردم روسیه هم بر این عقیده هستند که در میان سیاستمداران کشورشان کسی را نمی‌توان «مرد سال» نامید. 17 درصد هم نتوانستند پاسخی به این سئوال دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها