يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۰۲۴
زمان انتشار: ۰۱:۱۰     ۲۷ آذر ۱۳۹۳
وزیر نفت موفقیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) را موفقیت وزارت نفت دانست و گفت: امیدوارم بتوانیم با اقتدار از تحریم‌ها و توطئه ها عبور کرده و کشوری بسازیم که همگان به ما افتخار کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: وزیر نفت با بیان اینکه موفقیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) موفقیت وزارت نفت است، گفت: همان تفکری که پشت سرداعش بوده امروز کاهش قیمت نفت را دنبال می‌کند اما ما از مواضع خود کوتاه نمی‌آییم.

به گزارش سپاه نیوز، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در یازدهمین همایش سراسری فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با یادآوری فعالیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) از سد کرخه به عنوان اولین، بزرگترین و تعیین کننده‌ترین پروژه‌ای که قرارگاه با اجرای آن موجودیت خود را به اثبات رساند یاد کرد.

وی با بیان اینکه قرارگاه را مانند فرزند خود می‌دانم، گفت: به طور روزانه فعالیت‌های قرارگاه در فاز 15 و 16 پارس جنوبی را پیگیری می‌کنم؛ در مجموعه قرارگاه کارهای بزرگ و اقدامات موثری به انجام می‌رسد که شایسته تقدیر است.

وزیر نفت خاطرنشان کرد: اندازه و کیفیت فعالیت‌های قرارگاه فراتر از حد بخش خصوصی بوده و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) هیچ‌گاه رقیب بخش خصوصی نیست.

وی با بیان اینکه فعالیت های قرارگاه در حوزه نفت و گاز فعالیت هایی در سطح بالای مدیریت و مهندسی است، گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در راستای توسعه فعالیت های خود می بایست بازارهای جدید را مورد توجه قرار دهد.

زنگنه افزود: بازارهای وسیعی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در برخی کشورهای اطراف وجود دارد که می توان برای آینده کاری آنها را مورد توجه قرار داد.

وی اظهار داشت: آینده درخشان قرارگاه در حوزه نفت و گاز در گرو رفتن به سمت «جی سی» همراه با انتقال تجربیات و صدور خدمات است.

وزیر نفت تصریح کرد: افرادی که در پروژه‌ها به فعالیت می‌پردازند سرمایه‌های کشور و نیروهای بسیار با ارزشی هستند که باید با مدیریت صحیح از توان و ظرفیت‌های آنها به بهترین نحو استفاده شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: همان تفکری که پشت سر تروریسم و داعش بوده امروز کاهش قیمت نفت را دنبال می‌کند اما ما از مواضع خود کوتاه نمی‌آییم.

زنگنه تاکید کرد: با ظرفیت عظیم نهفته در جوانان و نهادهای انقلابی ایران اسلامی می‌توان در مسیر توسعه و پیشرفت گام برداشت و موجب عزت و سرافرازی ملت و نظام شد.

وزیر نفت در پایان موفقیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) را موفقیت وزارت نفت دانست و گفت: امیدوارم بتوانیم با اقتدار از تحریم‌ها و توطئه ها عبور کرده و کشوری بسازیم که همگان به ما افتخار کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها