أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۹۰۲۵
زمان انتشار: ۰۱:۱۰     ۲۷ آذر ۱۳۹۳
هفته پیش یک خانم پولدار کره ای با رفتارش در مسیر پرواز از نیویورک به سئول پایتخت کره جنوبی جنجال آفرین شد. این خانم که پدرش صاحب خط هوایی است، هواپیما را به محل مسافرگیری برگرداند و مهماندار را با لگد از هواپیما به بیرون پرت کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبکه خبر: این زن کره ای که دختر یکی از ثروتمندترین افراد در کره جنوبی است با میهماندار هواپیمای مذکور به علت نحوه ارائه خدمات درگیر شد.  وی دختر مدیر عامل شرکت هواپیمایی " کورین ایر " korean air است. این زن کره ای نیز ظاهرا با تکیه بر موقعیت پدرش به چنین رفتاری مبادرت کرد.
 


با گذشت یک هفته از آن تاریخ، هنوز تب این جریان در کره جنوبی فروکش نکرده است. وزیر حمل و نقل کره جنوبی اعلام کرد این شرکت هواپیمایی باید یک میلیون وسیصد هزار دلار جریمه بپردازد یا اینکه فعالیتهای آن برای بیست و یک روز ممنوع خواهد شد.
 
برخورد دختر صاحب این شرکت هواپیمایی با میهماندار پرواز نیویورک، سبب تاخیر در این پرواز شد زیرا خلبان هواپیما را مجبور کرد از باند فرودگاه به محل سوار شدن مسافران بازگرداند و میهماندار مذکور را با لگد از هواپیما بیرون انداخت! ممکن است این زن کره ای به علت نقض قوانین ایمنی هوایی، نیز تحت پیگرد قضائی قرار بگیرد.
 

 
البته وی هفته پیش ، بعد از رسانه ای شدن این خبر ، از کار خودش به شدت عذرخواهی کرد.
 

 مدیرعامل شرکت هواپیمایی مذکور نیز که پدر او است، عذرخواهی کرد. ظاهرا مدیران این شرکت بر خدمه هواپیماهای مذکور فشار آورده اند تا همه واقعیتها و جزییات مسئله را افشا نکنند. اما به تدریج، ابعاد بیشتری از این مسئله فاش شده است. ظاهرا این زن کره ای، میهمانداری را که از او عصبانی شده بود مجبور کرده بود درمقابلش زانو بزند.
 


مسافران قسمت اختصاصی هواپیما نیز این برخورد را تایید کرده اند و اینکه میهماندار مذکور به شدت تحقیر شده است. اگر این شرکت هواپیمایی بخواهد بیست و یک روز فعالیت خود را متوقف کند، به شدت زیان خواهد دید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۵ - ۲۷ آذر ۱۳۹۳
۰
۰
پس اونا هم یه چیزی تو مایه های فائزه هاشمی دارن.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها