أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۹۰۳۶
زمان انتشار: ۰۹:۰۳     ۲۷ آذر ۱۳۹۳
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال؛
نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال از امروز استارت می‌خورد تا تیم‌ها در دو روز پنجشنبه و جمعه برای کسب امتیاز به مصاف هم بروند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، پس از 10 روز تعطیلی‌های نیم فصل که بی سر و صدا هم نبود رقابت‌های هفته چهاردهم و نخستین رقابت نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال در دور روز پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.
 
روز پنجشنبه 5 رقابت انجام می‌گیرد که در یکی از مهمترین آنها دو نماینده پایتخت به مصاف هم می‌روند میثاق و تاسیسات دریایی با سرمربیگری لک و شمسایی در حالی در دور برگشت به مصاف هم می‌روند که تاسیسات دریایی صدرنشین جدول است و میثاق به رده نهم تکیه زده است. به صورت عادی نام دربی رقابت‌ها را مهیج‌تر می‌کند اما انگیزه دو تیم برای پیروزی در این دیدار بسیار است زیرا شمسایی به فکر تثبیت موقعیت خود و فرار از تعقیب رقبا است و لک نیز در اندیشه جبران نتایج نیم فصل اول به میدان می‌آید تاسیسات دریایی و میثاق دو نماینده تهران در لیگ برتر به ترتیب امتیاز‌های 26و16 را کسب کرده‌اند.
 
در دیگر رقابت هفته چهاردهم دو تیم قعر جدولی شهرداری ساوه و مقاومت البرز به مصاف هم می‌روند تیم خوراکچی که در چند روز اخیر برای گرفتن بازیکن مازاده سهمیه سر و صدای زیادی به پا کرده بود سرانجام توانست تنها یک بازیکن بگیرد تا در موعد مقرر بازی‌ها آغاز شود اما مقاومت نیز که یکی از مدعیان سقوط است رقابتی نزدیک با ساوه‌ای‌ها دارد تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا تغییر و تحولات جدول این تیم را به قعر جدول و سقوط نزدیک نکند.
 
اما در ادامه هفته چهاردهم ساروی‌ها گیتی پسند را میزبانی می‌کنند شهروند ساری که با کسب 13 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفته و با توجه به عملکرد خوبی که در مقابل تیم‌های پرستاره داشته است سعی دارد تا گیتی پسند را که با 24 امتیاز در رده چهارم قرار دارد را در خانه از سد راه بردارد.
 
دومین دربی نیم فصل دوم در تبریز و در آخرین رقابت روز پنجشنبه برگزار می‌شود. دو تیم تبریزی مس سونگون و پایاسازه که صدرنشین و قعرنشین جدول رده بندی هستند به مصاف هم می‌روند تا مس سونگون مدعی دربی‌های تبریز با گرفتن امتیاز این بازی بار دیگر خود را به صدر نزدیک کند اما پایاسازه که خطر سقوط تهدیدش می‌کند با انگیزه به میدان می‌آید تا از موقعیت فعلی بگریزد با مصاف دو تیم مس و پایا سازه رقابت‌های هفته چهاردهم در روز نخست پایان می‌یابد تا دیگر تیم‌ها جمعه به رقابت با هم بپردازند. مس با 23 امتیاز در رده هفتم و پایاسازه با 4 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد.
 
روز جمعه با رقابت 6 تیم آغاز می‌شود که در نخستین دیدار آن دبیری تبریز با شرکت حفاری مقابله می‌کند شرکت حفاری که با وجود شرایط نامساعدش با 25 امتیاز موفق به سکونشینی شده برای غلبه بر دبیری یا تساوی به میدان می رود تا همچنان تیم بی‌شکست لیگ نام گیرد اما دبیری نیز که از صدر به پله ششم جدول رسید برای شروعی دوباره حریفش را میزبانی می‌کند.
 
در قم ماهان و منصوری رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند تا تکلیف نخستین امتیاز نیم فصل دوم مشخص شود ماهان تندیس که پس از تغییر و تحولات حالا در رده دوم جدول جای گرفته و با صدرنشین هم امتیاز است برای پیروزی به میدان می‌رود تا در صورت لغزش رقیب صدرنشین شود اما منصوری که وضعیت مطلوبی ندارد هم برای به نمایش گذاشتن رقابتی تماشاگرپسند به مصاف حریف خواهد رفت. ماهان تندیس و منصوری با امتیازهای 26و15 به ترتیب در جایگاه‌های دوم و نهم قرار گرفته اند.
 
آخرین دربی هفته چهاردهم در مشهد برگزار می‌شود که طی آن فردوس وفرش آرا به مصاف هم می روند رقابت رفت دو تیم با ناباوری به سود فردوس تیم تازه وارد لیگ تمام شد که  همین امر باعث می شود فرش آرا با انگیزه بالاتری برای رقابتی انتقامی به مصاف همشهری خود برود فرش آرا و فردوسی با 24و14 امتیاز به ترتیب در رده‌های پنجم و دهم قرار گرفته‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها