يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۰۴۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۳     ۲۷ آذر ۱۳۹۳
بحران اجتماعي در لايه‌هاي آموزشي
همانگونه كه در عكس پيدا است اين‌ تسليحات بيش از هر چيز معمولا در جنگ ها به كار مي آيند در حالي كه شرايط اجتماعي و روحي رواني آمريكا به گونه اي است كه مدارس نيز از آنها بي بهره نيستند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جوان آنلاين: كمتر روزي را مي توان سراغ گرفت كه در آمريكا كشتاري صورت نگيرد. در اين ميان تنها برخي از آنها كه كمتر قابل چشم پوشي هستند، رسانه اي شده و جزيي از اخبار جهان مي شوند.

قتل عام خانواده، همكلاسي ها، همسايگان، شهروندان، سياه پوستان و رفتارهاي ضد حقوق بشري كه پليس عليه سياهپوستان دارد، و... تبديل به مسئله اي عادي در آمريكا شده است به گونه اي كه در برخي از موارد رسانه هاي آمريكايي به چنين اخباري اعتنايي ندارند. چون برايشان تكراري شده است.

طي سال هاي اخير قتل هاي كه در مدارس آمريكايي صورت مي گيرد به شدت افزايش پيدا كرده است كه نمونه هاي آن بسيار زياد است. در اين زمينه اولين پرسش اين است كه آمريكا در چه شرايط اجتماعي قرار گرفته است كه اين فجايع و جنايات رخ مي دهد و چگونه در بسياري از موارد كودكان و نوجوانان نيز به راحتي به سلاح هاي سرد و گرم دسترسي پيدا مي كنند؟

طي سال هاي اخير اخبار فراواني درباره كشتارهاي فجيع در مدارس آمريكايي گزارش شده است. به گزارش اينديپندنت تازه ترين خبر در اين باره به دانش آموزي مربوط مي شود كه هر روز با خود تسليحات مختلف به مدرسه مي برد.


دانش‌آموزان آمريكايي با چه وسايلي به مدرسه مي‌روند؟!


همانگونه كه در عكس پيدا است اين‌ تسليحات بيش از هر چيز معمولا در جنگ ها به كار مي آيند در حالي كه شرايط اجتماعي و روحي رواني آمريكا به گونه اي است كه مدارس نيز از آنها بي بهره نيستند. چندين قبضه اسلحه بزرگ با خشاب هاي متعدد، تعداد قابل توجه اي چاقو، 600 گونه مهمات و ... تنها بخشي از تسليحاتي كه اين دانش آموز آمريكايي با خود به مدرسه مي برده است.

اوستان مارتين يك دانش آموز دبيرستاني كه در ويرجينياي آمريكا زندگي مي كند و تنها 18 سال دارد. وي توانسته همه اين سلاح ها را جمع آوري كرده و هر روز با خود به مدرسه ببرد.

البته پليس اين بار توانسته است اين مهمات را در خودروي اوستان مارتين پيدا كند. پليس اعلام كرده است كه جداي از اين همه سلاح،‌ وي توانسته بود مقدار قابل توجه اي از اموال مدرسه را به سرقت ببرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها