أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۹۰۵۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۲     ۲۷ آذر ۱۳۹۳
طالبان پاکستان تصاویری از شبه‌نظامیان عامل حمله وحشیانه اخیر به مدرسه‌ای در پاکستان را منتشر کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، گروه تروریستی طالبان پاکستان با انتشار تصاویری از عاملان حمله اخیر به مدرسه‌ای در پیشاور مدعی شد: انجام این حمله قابل توجیه است (!) زیرا نیروهای نظامی دولت خانواده‌های بی گناه اعضای طالبان را می‌کشند.

محمد خراسانی، نماینده طالبان هشدار داد که این گروه شبه‌نظامی در آینده نیز دست به حملاتی خواهد زد و به مردم پیشنهاد می‌شود که خود را از تاسیسات نظامی دور کنند.

طالبان تصاویر عاملان حمله به مدرسه پیشاور را منتشر کرد

طالبان تصاویر عاملان حمله به مدرسه پیشاور را منتشر کرد

طالبان تصاویر عاملان حمله به مدرسه پیشاور را منتشر کرد


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
-
۱۲:۵۷ - ۲۷ آذر ۱۳۹۳
۰
۰
هرچه کنی به خود کنی گرهمه نیک وبد کنی روز ی که سازمان اطلاعات ارتش پاکستان با دلارهای سعودی طالبان را به راه انداخت باید فکر امروزش را هم می کرد. ضمن تلسیت به خانواده قربانیان بهتراست سران کشورها عبرت بگیرند.
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۷ - ۲۷ آذر ۱۳۹۳
۰
۰
بیشترشون جوان و نوجوانن. ببینین شستشوی مغزی آدم رو به چه جاهایی میرسونه که آدم با توهم اینکه به بهشت بره بیش صد دانش آموز بیگناه بکشه!!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها