امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۷۹۰۵۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۲۷ آذر ۱۳۹۳
هيأت مديره پرسپوليس در دو نوبت جلساتي را براي پيگيري امور باشگاه برگزار کرد.
مهدي خواجوند در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس گفت: جلسه اول هيأت مديره در نوبت صبح انجام شد که در جريان آن، آقاي حميد درخشان نيز حضور پيدا کرد. ايشان گزارشي از شرايط تيم و برنامه‌هايي که براي حضور بهتر در ادامه مسابقات در نظر دارد، به هيأت مديره ارائه کردند. از جمله اين موارد فهرست بازيکنان مورد نظر ايشان بود که در اختيار قرار گرفت و باشگاه طبق آن کار را پيش خواهد برد. ضمن اينکه در اين نشست، بهروز منتقمي و برخي مسئولان مالي باشگاه نيز حضور داشتند.

وي ادامه داد: برخلاف آنچه عنوان مي‌شود، باشگاه پرسپوليس در اجراي برنامه‌هاي خود نه تنها عقب نمانده است، بلکه در بعضي موارد از ديگر باشگاه‌ها جلوتر هستيم ولي براي اينکه خللي در کارها ايجاد نشود، موارد در دست اقدام را اعلام نخواهيم کرد.

سخنگوي باشگاه پرسپوليس در رابطه با جلسه دوم هيأت مديره خاطرنشان کرد: اين نشست در ادامه جلسه نوبت صبح تشکيل شد که خود، دو بخش داشت. يک بخش آن بررسي حساب‌هاي مالي مربوط به اين فصل، پيش‌بيني هزينه‌هايي که صورت خواهد گرفت و محل تأمين اعتبارات بود که در جريان آن هيات مديره به نتايج خوبي دست پيدا کرد.

بخش ديگر اين جلسه به بررسي صورت‌هاي مالي سال‌هاي گذشته مربوط مي‌شد که توسط حسابرسان و بازرسان مستقر در باشگاه تهيه شده است که در راستاي برنامه‌هاي خصوصي‌سازي بايد در اختيار مجمع باشگاه قرار بگيرد.

گفتني است؛ در جلسات امروز مديران، آقايان؛ حسين کلاني، جعفر کاشاني، دکتر طاهري و بهروز منتقمي حضور داشتند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها