يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۰۷۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۲۷ آذر ۱۳۹۳
پرواز ۳۴۱۷ بغداد-تهران ایران‌ایر با هفت ساعت تاخیر فرود آمد. بیش از ۱۰۰ نفر از مسافران این پرواز در اعتراض به این تاخیرحاضر به پیاده شدن از هواپیما نیستند. این مسافران در پرواز رفت نیز با ۱۳ ساعت تاخیر مواجه شدند.
به گزارش پایگاه 598 ، پرواز 3417 شرکت ایران‌ایر که قرار بود ساعت 24 روز گذشته از مقصد بغداد به تهران پرواز کند، با هفت ساعت تاخیر، ساعت 7 صبح روز جاری فرودگاه بغداد را ترک و ساعتی پیش در فرودگاه امام فرود آمد. مسافران این پرواز که به هنگام ترک ایران نیز با 13 ساعت تاخیر مواجه شده بودند، بدلیل تاخیر در پروازهای رفت و برگشت خود حاضر به پیاده شدن از این هواپیما نیستند و درون آن تحصن کرده تا مسئولان به این مشکل رسیدگی کنند.
 
لازم به ذکر است که خبرنگار «نسیم» با مسئولان این شرکت تماس برقرار کرد، اما مسئولان تلفن همراه خود را پاسخگو نیستند.
 
طبق وعده مسئولان و پس از آزادسازی نرخ بلیت هواپیما در کشور ، قرار بود که میزان تاخیرها کاهش و کیفیت خدمات افزایش یابد که تاکنون این امر محقق نشده و همچنان کسی پاسخگوی تاخیر در پرواز مسافران و پرداخت خسارت ساعت‌های از دست‌رفته آنها نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها