يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۱۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۲۷ آذر ۱۳۹۳
پس از آنکه دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس نتوانستند در نيم‌فصل عملکرد خوبي داشته باشند، سرمربي پرسپوليس قصد دارد يکي از دروازه‌بان‌هايش را بفروشد تا نفر دوم با خيال راحت بتواند درون دروازه توانايي‌هايش را نشان دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش 3، نیلسون در این باره گفت: فردا جلسه نهایی من با حمید درخشان است. او سرمربی تیم است و من در مورد رفتن یا ماندنم با درخشان صحبت خواهم کرد. بعد از جلسه می‌ توانم بگویم که قطعا از این تیم جدا خواهم شد یا می‌ مانم.

او در مورد اینکه آیا فعالیتش را در فوتبال ایران ادامه خواهد داد یا نه هم گفت: به احتمال فراوان در ایران خواهم ماند. البته این را بگویم که من تا همین لحظه بازیکن پرسپولیس هستم ولی پیشنهادهایی دارم که صددرصد در صورت جدایی از پرسپولیس در مورد آن صحبت می‌ کنم.

دروازه‌بان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دوست دارد در پرسپولیس بماند یا نه هم گفت: بله من پرسپولیس را دوست دارم و در این مدت هم نشان داده ام که تمایل دارم با این تیم ادامه همکاری داشته باشم اما من وقتی در این تیم خواهم ماند که بتوانم به آن کمک کنم. همیشه سعی کرده ام از فوتبال بازی کردنم لذت ببرم. حالا هم اگر پرسپولیس به من احتیاج داشته باشد با افتخار در این تیم خواهم ماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها