يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۱۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۲۷ آذر ۱۳۹۳
منابع خبری اطلاع دادند که فرستاده رئیس جمهوری روسیه در سفر اخیر به لبنان، حامل پیامی بسیار مهم برای دبیر کل حزب‌الله لبنان بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، یک روزنامه کویتی پس از پایان دو سفر اخیر «میخائیل بوگدانف» فرستاده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه به سوریه و لبنان، وی را حامل پیامی بسیار مهم برای دبیر کل حزب‌الله لبنان دانست.

روزنامه «الانباء» کویت با اشاره به سفر اخیر میخائیل بوگدانف به لبنان، نوشت که هدف اصلی سفر او به لبنان، دیدار با سید حسن نصرالله بود. او در دیداش با نصرالله پیام بسیاری مهمی از ولادیمیر پوتین به وی منتقل کرد.

پیش از این رسانه‌ها خبر داده بودند که پوتین پیام داده است که روسیه برای کمک تسلیحاتی به حزب‌الله آماده است؛ خبری که از طرف مقامات رسمی روسیه و حزب الله نه تأیید شد نه تکذیب.

الانباء به نقل از منابعی که هویت آنان را اعلام نکرد افزود که دیدارهای دیگر بوگدانف در لبنان، بخشی از سفر او بود که برای اطلاع از نظرات سیاسی انجام شد اما هدف اصلی از سفر به لبنان، دیدار با سید حسن نصرالله بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها