أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۹۲۲۸
زمان انتشار: ۱۸:۱۲     ۲۷ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، "ماتیاس لامنس"، مدیر باشگاه سن لورنزوی آرژانتین، در گفتگو با AS از داوری بازی فینال جام جهانی باشگاه ها اظهار نگرانی کرد و عنوان داشت که ترجیح می دهد تا یک داور اهل امریکای جنوبی قضاوت این دیدار را بر عهده بگیرد.

وی گفت:" من با اعضای فیفا آشنایی دارم. با بلاتر و مابقی. در هر صورت از هر تصمیمی که در مورد داوری بازی فینال گرفته شود هراسی ندارم.با این حال ترجیح می دهم تا داور، اهل آمریکای جنوبی باشد چرا که از سبک بازی ما و دیگر تیم های این منطقه آگاهی دارد. داور استرالیایی بازی ما با اوکلند، هر برخوردی را خطا می گرفت در صورتیکه در آرژانتین، فوتبال خشن و درگیرانه ای انجام می شود.البته ما بیش از همه، نگران خشونت په په در روز بازی فینال هستیم."

لامنس در مورد احتمال حضور داور پرتغالی (پدرو پروئنکا) در این بازی گفت:" همه دنیا می دانند که رئالی ها در لابی کردن چقدر استادند و این احتمال است که با اعمال نفوذ آنها، داور پرتغالی برای این بازی در نظر گرفته شود. ما هم دوست داریم نظر خودمان را اعمال کنیم اما در این زمینه مقابل رئال شانسی نداریم."

رئیس سن لورنزو در مورد شانس پیروزی تیمش گفت:" مسلما روی کاغذ هیچ شانسی برای پیروزی بر رئال نداریم اما فوتبال جذابیتش به این است که برخی مواقع تیم های ضعیف، تیم های قدرتمند را شکست می دهند. شاید روز شنبه همین اتفاق بیفتد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها