يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۲۳۴
زمان انتشار: ۱۸:۱۴     ۲۷ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی که از کیفیت برخی بازیکنان تیمش در هفته‌های اخیر ناراضی بود، در این مصاحبه اعلام کرده بود کی‌روش باید در اردوی قبلی بازیکنان استقلال را توجیه می‌کرده تا در صورت ادامه روند بازی ضعیف‌شان در اردوی افریقا و در ادامه جام ملت‌های آسیا در لیست او جا نخواهند داشت و اینگونه به آنها انگیزه بهتر شدن را می‌داد.

به نقل از خبرورزشی، البته این اظهارنظر سرمربی استقلال باعث دلخوری ملی‌پوشان این تیم شد و در این میان یکی از ملی‌پوشان استقلال که به شدت از این مساله ناراحت بود، گفت: «در استقلال که بازی می‌کنیم، می‌شویم مقصر شکست و ناکامی، حالا هم در تیم ملی باید انتقادات ایشان را بشنویم. به امید خدا، ایشان هر وقت سرمربی تیم ملی شدند، قلم قرمز روی اسم ما بکشند و فعلاً اجازه بدهند کروش به عنوان سرمربی تیم ملی کارش را بکند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها