يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۲۳۵
زمان انتشار: ۱۸:۱۴     ۲۷ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، هواداران بارسا از انریکه به دلیل تصمیمات غیرمنتظره و ریسک های جالبش راضی هستند اما عدم ثبات در ترکیب اصلی بارسلونا را یک نقطه صعف برای این سرمربی جوان می دانند. بطور مثال، هنوز کسی نمی داند که زوج خط دفاعی بارسا، کدام دو بازیکن هستند.زوج پیکه- متیو، پیکه-بارترا، پیکه-ماسکرانو، متیو-ماسکرانو و بارترا-ماسکرانو به تناوب در این فصل در مرکز خط دفاعی بارسلونا بازی کرده اند.

موندودپورتیوو از هواداران بارسا خواسته بود تا زوج دفاعی مورد علاقه خود را انتخاب کنند. نتیجه این نظر سنجی در نوع خود جالب بود. بارسایی ها به زوج پیکه-بارترا علاقه دارند و از نگاه آنها، متیو باید نیمکت نشین باشد. نکته جالبتر اینکه از نگاه دوستداران بارسا، ماسکرانو باید یک خط جلوتر آمده و به عنوان هافبک دفاعی بازی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها