يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۲۶۸
زمان انتشار: ۰۰:۰۸     ۲۸ آذر ۱۳۹۳
تازه ترین تحلیل تکنیکال فیبوناچی نشان می دهد که احتمال کاهش قیمت طلا به کمتر از 1185 دلار در هر اونس در کوتاه مدت وجود دارد.
 به گزارش رویترز ، تحلیل تکنیکال فیبوناچی حاکی است اگر سطح حمایتی 1185 دلاری در شرایط کنونی شکسته شود قیمت طلا به زودی به کمتر از 1174 دلار خواهد رسید.


بر اساس این گزارش قیمت طلا پس از پایان نشست شب گذشته فدرال رزرو آمریکا و تاکید جانت یلن بر عدم افزایش نرخ بهره تا اوایل سال 2015 میلادی با افزایش نسبی روبرو شده و به 1198 دلار رسیده است.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی اگر قیمت طلا بتواند سطح 1198 دلاری را حفظ کند به زودی به بیش از 1203 تا 1210 دلار نیز خواهد رسید. 

به نظر می رسد قیمت طلا در روزهای پایانی سال 2014 میلادی بیشتر تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار و شاخص سهام خواهد بود. افزایش تقاضای فیزیکی در آستانه سال جدید چینی و کریسمس نیز می تواند بر نوسانات قیمت طلا موثر باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها