يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۳۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۲۸ آذر ۱۳۹۳
پس از حادثه خونین گروگان گیری چند روز پیش، پلیس استرالیا امروز،جمعه،اعلام کرد: جسد هشت کودک را که بین ۱۸ ماه تا ۱۵ سال سن داشته‌اند، در یک خانه در شهر کرنز در شمال کشور پیدا کرده اند که به ضرب چاقو کشته شده اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، بنا به گفته رسانه ها، پلیس استرالیا تاکید کرد که در این خانه علاوه بر 8 کودک کشته شده یک زن مجروح را نیز پیدا کرده اند و در حال بازجویی از آن هستند.

پلیس استرالیا افزود: دستگاه های تحقیق و بررسی در شهر کرنز تحقیقات خود را درباره کشته شدن این هشت کودک صبح امروز آغاز کردند.

در همین هفته در حمله پلیس به یک قهوه خانه در سیدنی برای آزادسازی گروگان هایی که به مدت 16 ساعت تحت تهدید سلاح بسر می بردند، سه شهروند از جمله دو گروگان و گروگانگیر کشته شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها