يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۳۲۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۲۸ آذر ۱۳۹۳
مسافران این پرواز که بدلیل تاخیر ۲۰ ساعته در رفت‌‌وآمدشان به بغداد، حاضر به ترک هواپیما نبودند، با دریافت یک بلیت رفت‌وبرگشت به مشهد به عنوان خسارت، هواپیما را ترک کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار «نسیم»، پرواز 3417 شرکت ایران‌ایر که قرار بود ساعت 24 روز گذشته از مقصد بغداد به تهران پرواز کند، با هفت ساعت تاخیر، ساعت 7 صبح روز جاری فرودگاه بغداد را ترک و صبح امروز در فرودگاه امام فرود آمد. مسافران این پرواز که به هنگام ترک ایران نیز با 13 ساعت تاخیر مواجه شده بودند، بدلیل تاخیر در پروازهای رفت و برگشت خود حاضر به پیاده شدن از این هواپیما بودند که در نهایت با هماهنگی مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر به هر کدام از مسافران این پرواز یک بلیت رفت و برگشت به مشهد مقدس به عنوان خسارت داده شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها