أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۹۳۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۸ آذر ۱۳۹۳
"امانوئل آدبایور" مهاجم تیم فوتبال تاتنهام انگلیس که سابقه بازی در رئال مادرید و منچسترسیتی را دارد، در آستانه پیوستن به تیم لخویای قطر است. لخویا یکی از حریفان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیاست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، رسانه‌های انگلیسی از مذاکره جدی باشگاه لخویای قطر با باشگاه تاتنهام برای به خدمت گرفتن امانوئل آدبایور در نقل و انتقالات زمستانی خبر داده‌اند. بر اساس این گزارش، تاتنهام برای تقویت خود به دنبال جذب "جکسون مارتینز" مهاجم کلمبیایی است که در اینصورت آدبایور دیگر جایی در تاتنهام نخواهد داشت.

آدبایور سابقه بازی در آرسنال، منچسترسیتی و رئال مادرید را هم در کارنامه دارد.

مهاجم سابق رئال و من‌سیتی برابر پرسپولیس
این در حالی است که تیم لخویای قطر یکی از حریفان پرسپولیس در گروه اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در کنار تیم النصر عربستان است و در صورتی که آدبایور به این تیم قطری برود، باید منتظر حضور وی در استادیوم آزادی بود!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها