کد خبر: ۲۷۹۳۷۸
زمان انتشار: ۰۸:۴۲     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
در یک مدرسه شهرستان جم استان بوشهر که هشت دانش‌آموز بیشتر ندارد، شش خواهر و برادر در کنار عمه و عمویشان مشغول به تحصیل هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کیهان، دبستان ملاصدرا در روستای صعب‌العبور دوتوسو شهرستان جم هشت دانش‌آموز بیشتر ندارد و شش دانش‌آموز خواهر و برادر در کنار عمه و عمویشان به تحصیل مشغولند. معلم این مدرسه حسین پرویزی است که او هم از اقوام دانش‌آموزان مدرسه است و هر روز با موتور خود به این مدرسه می‌آید.

دانش‌آموزان این مدرسه از اینکه در روستای خود و در کنار خواهر و برادر خود درس می‌خوانند خوشحال هستند و همگی آرزوهای بزرگی دارند و امیدوارند که در آینده انسان‌های بزرگی شوند.
حسین پرویزی معلم دبستان ملاصدرا روستای دوتوسو با اشاره به وضعیت این روستا خاطرنشان ساخت: روستای دوتوسو در 50 کیلومتری شهر جم مرکز شهرستان قرار دارد و دارای 42 نفر جمعیت و 9 خانوار است که اغلب به کشاورزی و دامداری مشغول هستند.

وی افزود: این روستا در گذشته مشکلات زیادی داشت ولی در سال‌های اخیر شاهد تلاش‌هایی برای رفع مشکلات هستیم؛ تا دو سال پیش برق نداشتیم ولی هم اکنون از نعمت برق برخوردار هستیم.

معلم دبستان ملاصدرا روستای دوتوسو بیان داشت: هم‌اکنون دانش‌آموزان در کانکس درس می‌خوانند که این کانکس‌ها در فصل گرما و سرما با مشکلاتی روبرو است و امیدواریم شاهد ساخت یک مدرسه مناسب برای روستا باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها