يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۳۸۷
زمان انتشار: ۰۸:۵۲     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
قاتل گوش بر که به اتهام قتل راننده آژانس و دختر جوانی دستگیر شده بود،در تازه ترین اعترافات خود به قتل مرد دیگری نیز اقرار کرد.

به گزارش جام جم، رسیدگی به این پرونده همزمان با قتل مرد میانسالی در دستور کار پلیس قرار گرفت. مرد میانسال چهارم مرداد امسال پس از ترک محل کارش در یک موسسه کرایه خودرو به طرز مرموزی ناپدید و یک روز بعد جسد وی در شهرک ولیعصر کشف شد.

مقتول با ضربه های چاقو به قتل رسیده بود. کارآگاهان در جریان تحقیقات متوجه شدند مقتول با فردی به نام مجید بیست و چهار ساله اختلاف مالی داشت و آخرین بار هم با مجید دیده شده بود.با کشف این سرنخ، دستگیری مجید در دستور کار پلیس قرار گرفت.

قتل زن جوان

در حالی که تحقیقات برای دستگیری مجید به بن بست رسیده بود، صبح بیست و سوم آذر امسال کشف جسد زن جوانی در یافت آباد به پلیس گزارش شد. ماموران پس از حضور در محل دریافتند، این زن با ضربه های چاقو به قتل رسیده و دو گوش او بریده شده است.

دستگیری قاتل

سرانجام بیست و چهارم آذر امسال قاتل سوار بر یک خودروی پراید شناسایی و دستگیر شد که پس از انتقال به پلیس آگاهی، به قتل راننده آژانس و زن ناشناس اعتراف کرد. در بازرسی خانه متهم در شهرک اندیشه یک قوطی الکل کشف شد که مجید گوش های بریده زن جوان را در آن گذاشته بود.

متهم درباره قتل راننده آژانس گفت: مقتول از من طلب داشت و من نمی توانستم پولش را پرداخت کنم. به همین دلیل او را به قتل رساندم.

مجید در ادامه بازجویی ها درباره انگیزه اش از قتل زن جوان نیز اظهارکرد: چند ماه قبل با مقتول آشنا شدم و ارتباطم با او باعث اختلاف میان من و همسرم شد. همسرم از من خواسته بود به این ارتباط پایان دهم به همین دلیل روز جنایت با معصومه قرار گذاشتم و او را با ضربه های چاقو کشتم. برای ثابت کردن حرف هایم به همسرم ، تصمیم گرفتم گوش های مقتول را بریده و به خانه ببرم تا به زنم نشان بدهم.

راز سومین جنایت

بازپرس دادسرای جنایی تهران در ادامه همسر مجید را برای تحقیقات به دادسرا احضار کرد که زن جوان سرنخ کشف سومین جنایت همسرش را به پلیس داد.

او به قاضی بستان زاده گفت: مجید از چند سال قبل در یک شرکت کار می کرد اما مدتی قبل او را اخراج کردند. وقتی تحقیق کردم، متوجه شدم او برای زنان آن شرکت ایجاد مزاحمت می کرد. بعد از اخراجش با موتور مسافرکشی می کرد تا اینکه پی بردم با دختری به نام معصومه که همکلاسی من بود، رابطه برقرار کرده است. از مجید خواستم به ارتباطش با او پایان دهد و به همین دلیل با او قهر کردم. هفته گذشته مجید با من تماس گرفت و مدعی شد زن جوان را به قتل رسانده و گوش های او را برای اثبات ادعایش بریده و به خانه آورده است. ابتدا حرف هایش را باور نکردم اما او عکس گوش ها را برایم فرستاد.

زن جوان ادامه داد: چند روز قبل مجید مقداری لوازم داخل خودرو و دو دستگاه تلفن همراه را به خانه آورد و مدعی شد این وسایل امانت دوستش است. به موضوع مشکوک شده و به بررسی وسایل پرداختم که روی یکی از تلفن های همراه، عکس پسر جوانی را دیدم و روز بعد در خیابان با حجله همان پسر مواجه شدم. اهالی می گفتند این پسر به قتل رسیده و اموالش سرقت شده است. حالا احتمال می دهم قاتل او، همسرم باشد.

اعتراف به قتل

پس از این اظهارات، بازپرس به کارآگاهان ماموریت داد تا درباره قتل پسر جوان از متهم تحقیق کنند. مجید وقتی راز خود را فاش شده دید، به ارتکاب این جنایت هم اعتراف کرد و گفت: با مقتول اختلاف قدیمی داشتم و روز حادثه برای پایان دادن به این اختلاف سوار خودرویش شدم.

پس از طی مسافتی کنار خیابان توقف کرد و با هم درگیر شدیم. من هم با ضربه چاقو او را کشتم و جسدش را در محلی خلوت رها کردم. بعد هم وسایل با ارزش خودرو و تلفن همراه مقتول را سرقت و خودرو را در شهرک ولیعصر پارک کردم.

با این اعترافات، تحقیقات برای افشای دیگر جرایم متهم ادامه دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها