أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۹۳۹۵
زمان انتشار: ۰۹:۱۱     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
با نزدیک شدن یک سامانه بارشی به تدریج در دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوب غرب کشور ابرناکی، بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سازمان هواشناسی، احد وظیفه مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در این باره افزود: در روز یکشنبه علاوه بر دامنه های جنوبی البرز، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوب غرب کشور، برای شرق و شمال شرق کشور بارش ها به صورت پراکنده پیش بینی می شود.

وی درباره هوای استان تهران نیز اظهار کرد: هوای استان امروز شنبه 29 آذرماه نیمه ابری تا تمام ابری در پاره ای از نقاط همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

بالاترین دما در این روز 11 درجه بالای صفر و کمترین آن 3 درجه پیش بینی می شود. روز یکشنبه سی ام آذرماه نیز هوای تهران نیمه ابری تا تمام ابری در پاره ای از نقاط همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود. بیشترین و کمترین دمای پیش بینی شده برای این روز 9 و 2 درجه بالای صفر است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها