أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۹۴۱۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
بر اثر ریزش سقف یکی از خانه‌های روستایی بر سر زائرانی که پیاده در حال عزیمت به مشهد بودند، ۴ زائر مصدوم شدند.
به گزارش پایگاه 598 ، ناصر چرخ‌ساز معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس گفت: ساعت 50 دقیقه بامداد امروز بر اثر ریزش آوار یک منزل مسکونی روستایی 4 نفر مصدوم شدند.

وی افزود: این اتفاق در منطقه تنگل شور واقع در روستای شورک ملکی در 60 کیلومتری مشهد به سرخس رخ داده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان داد که تعدادی از زائران پیاده که برای زیارت امام رضا (ع) در روز شهادتش به سمت مشهد عازم بودند، در یک منزل مسکونی اقامت داشتند که متاسفانه سقف این منزل دچار ریزش می‌شود.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه امدادگران نسبت به امدادرسانی به این افراد اقدام کردند، خوشبختانه امدادگران هر 4 نفری که براثر ریزش آوار دچار مصدومیت شده بودند را نجات دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها