أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۹۴۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
همایش وقف و رسانه شامگاه جمعه در آستان مقدس امامزاده جعفر شهید(ع) با حضور، استاندار، نمایندگان مردم قم درمجلس، علما، مدیران استانی و اصحاب رسانه برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، این همایش به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم و با همکاری سازمان بسیج رسانه، خانه مطبوعات و انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران استان قم برگزار شد.

همچنین همایش وقف و رسانه در آستان مقدس امامزاده جعفر شهید(ع) با حضور، استاندار، نمایندگان مردم قم درمجلس، علما، مدیران استانی و اصحاب رسانهدر برگزار شد.

در این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌منش استاندار قم، حجت‌الاسلام والمسلمین شیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، جمعی از مسئولین قم و اصحاب رسانه حضور داشتند.

حجت‌الاسلام و المسلمین صالحی‌منش در این همایش طی سخنانی با بیان اینکه برای تبلیغ وقف در قم و تبدیل آن به یک فرهنگ فراگیر نیازمند تبلیغ هستیم گفت: هر کاری که از تبلیغات درست و صحیح انجام بگیرد طبیعی است که این فرهنگ فراگیر شده و مردم برای انجام آن مشتاق می‌شوند و ما می‌توانیم به بهترین نحو از آن استفاده کنیم.

استاندار قم تصریح کرد: در فرهنگ تشیع و شهر قم وقف یک جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد و امروزه عمده بیمارستان‌های قم مربوط به وقف است.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین شیری با بیان اینکه در استان قم 14 هزار موقوفه داریم عنوان کرد: از 1300 سال پیش در قم وقف کرده‌اند و با اینکه واقفان آن‌ها از دنیا رفته‌اند ولی موقوفه آن‌ها همچنان جریان دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه قم از فراهم شدن طرح جامع اوقاف برای امامزادگان خبر داد و گفت: 70 پروژه عمرانی از وجوهات موقوفات در قم در حال اجرا است.

گفتنی است در این همایش، بیش از 150 نفر از مدیران رسانه ها، خبرنگاران و عکاسان خبری حضور داشتند و استقبال از مراسم بسیار پرشور بود.

در پایان این همایش و به وسیله قرعه کشی، از میان شرکت کنندگان در مراسم 14 نفر کمک هزینه سفر به مشهد مقدس دریافت کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها