يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۴۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
مهلت ثبت نام در پذیرش بدون آزمون (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) کاردانی نظام جدید و کاردانی به کارشناسی موسسات غیرانتفاعی و پیام نور فردا 30 آذر پایان می یابد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: مهلت ثبت و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های کاردانی به کارشناسی موسسات غیرانتفاعی و غیر دولتی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد از روز شنبه 17 آبان 93 آغاز شده بود با توجه به تمدید صورت گرفته فردا یکشنبه 30 آذر پایان می یابد.

تاکنون 33 هزار و 572 نفر در این دوره ثبت نام کرده اند.

همچنین مهلت ثبت و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی آزمون 93 دانشگاه پیام نور و موسسات غیرانتفاغی و غیردولتی که پذیرش در آنها صرفا براساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد از روز شنبه 10 آبان 93 آغاز شده بود با توجه به تمدید صورت گرفته فردا یکشنبه 30 آذر پایان می یابد.

تاکنون 89 هزار و 548 نفر در این دوره ثبت نام کرده اند.

مهلت ثبت و انتخاب رشته برای شرکت در رشته های دوره های کاردانی  نظام جدید سال 93 موسسات غیرانتفاغی و غیر دولتی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد از روز شنبه 19 آبان 93 آغاز شده بود با توجه به تمدید صورت گرفته فردا یکشنبه 30 آذر پایان می یابد.

تاکنون 9 هزار و 483 نفر در این دوره ثبت نام کرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها