أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۹۴۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
دو تيم منچسترسيتي و کريستال پالاس، امروز در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر در هفته ي هفدهم ليگ برتر به مصاف يکديگر خواهند رفت.

به گزارش 598، سیتی برای ادامه ی رقابت با چلسی و حفظ فاصله، نیاز به کسب پیروزی در این بازی دارد.

منچسترسیتی

شاگردان مانوئل پیگرینی در حال حاضر با کسب 36 امتیاز از 16 بازی، در رده ی دوم جدول لیگ برتر قرار دارند و با صدرنشین، 3 امتیاز اختلاف دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، موفق به کسب پیروزی شده و با قدرت قصد دارند به روند خوب خود ادامه دهند. ادین ژکو، مهاجم سیتی که در غیاب آگوئرو امروز به میدان خواهد رفت، در دو دیداری که مقابل کریستال پالاس قرار گرفته، موفق به گلزنی شده است. همچنین در 6 بازی اخیر بین دو تیم، سیتی برنده بوده است. آگوئرو همچنان مصدوم است و به این بازی نخواهد رسید ولی پیگرینی مشکلی برای بازی دادن به دیگر بازیکنانش ندارد.

کریستال پالاس

شاگردان نیل وارنوک، در حال حاضر با کسب 15 امتیاز از شانزده بازی، در رده ی شانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارند. در 5 بازی اخیر خود تنها یک پیروزی کسب کرده اند و در 4 دیدار دیگر، 3 تساوی و یک شکست را تجربه کرده اند و حالا کار سختی مقابل یکی از مدعیان قهرمانی پیش رو خواهند داشت. با این حال، فریزر کمپل، مهاجم این تیم که فصل گذشته در کاردیف سیتی توپ می‌زد، در 2 بازی مقابل سیتی موفق به زدن 3 گل شده است و تهدیدی جدی برای شاگردان پیگرینی و جو هارت محسوب می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها