يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۴۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
دو تيم استون ويلا و منچستريونايتد، امروز در ورزشگاه ويلاپارک شهر بيرمنگهام در هفته ي هفدهم ليگ برتر به مصاف يکديگر خواهند رفت.

 به گزارش 598،یونایتد 6 پیروزی پیاپی به دست آورده و حالا در مقابل تیمی قرار می‌گیرد که موفق نشده از سال 1995 در لیگ برتر آنها را شکست دهد.


استون ویلا

شاگردان پل لمبرت، در حال حاضر با 19 امتیاز از 16 بازی در رده ی سیزدهم جدول لیگ برتر قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 تساوی، 2 پیروزی و یک شکست تجربه کرده اند و در این دیدار خانگی، انگیزه های بالایی دارند. هر چند آخرین باری که استون ویلا موفق به کسب پیروزی مقابل منچستریونایتد شد، به سال 1995 باز می‌گردد که جک گریلیش، هافبک جوان ویلا هنوز به دنیا نیامده بود.ناثان بیکر، جو کول، لیبور کوزاک، فیلیپ سندروس و اشلی وست‌وود، مصدومین ویلا برای این دیدار هستند.

منچستریونایتد

شاگردان فان خال، پس از شروعی نه چندان خوب در لیگ برتر، کم کم خود را پیدا کرده و نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌اند. در حال حاضر، یونایتد با 31 امتیاز در رده ی سوم جدول لیگ برتر است و با صدر جدول یعنی چلسی، 8 امتیاز فاصله دارد. شیاطین سرخ، 6 پیروزی پیاپی به دست آورده اند و برای رسیدن به عدد 7، باید به مصاف رقیبی بروند که 19 سال است نتوانسته آنها را شکست دهد. وین رونی مقابل استون ویلا بیش از هر تیم دیگری موفق به گلزنی شده است (12 گل). کریس اسمالینگ و لوک شاو، مصدومین یونایتد برای این بازی خواهند بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها