يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۴۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
باشگاه پرسپوليس همچنان منتظر است تا سازمان ليگ بخشي از حق اين باشگاه از پخش تلويزيوني و تبليغات دور زمين را پرداخت کند.

به گزارش 598،و به نقل از تسنیم، مسئولان باشگاه پرسپولیس منتظرند سازمان لیگ هر چه زودتر بخشی از حق این باشگاه از پخش تلویزیونی و تبلیغات دور زمین را پرداخت کند تا بتوانند برای جذب بازیکن اقدام کنند.

تقریباً دو هفته پیش بود که مسئولان باشگاه پرسپولیس به دیدار مهدی تاج رفته و از او خواستند حق این باشگاه از پخش تلویزیونی و تبلیغات در این مقطع زمانی به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شود اما تا امروز سازمان لیگ این خواسته پرسپولیسی‌ها را اجرا نکرده است.

نکته قابل توجه اینکه حتی وزارت ورزش هم از سازمان لیگ خواسته که حق باشگاه پرسپولیس زودتر به آنها پرداخت شود و با توجه به این قضیه احتمالاً تا پایان این هفته پولی از سوی سازمان لیگ به حساب باشگاه پرسپولیس واریز خواهد شد.

مبلغ درخواستی باشگاه پرسپولیس دو میلیارد تومان بوده است اما اینکه سازمان لیگ تمام این مبلغ را به حساب این باشگاه واریز کند، مشخص نیست.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها