امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۷۹۵۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
گفت‌وگوي شب گذشته حميد رسايي در برنامه ورزش از نگاه دو، نکات جالبي در خود داشت.

به گزارش 598،در اواخر برنامه رسایی که گرم صحبت درباره مسائل مختلف فوتبال بود به این موضوع اشاره کرد که علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال و محمود گودرزی وزیر ورزش رابطه مناسبی با همدیگر ندارند. او به مسابقه‌ای اشاره کرد که این دو کنار هم آن را تماشا می‌کردند اما هیچ مکالمه و گفت‌وگویی در حین تماشای فوتبال با هم نداشتند.

رسایی می‌گفت: ما از آنها پرسیدیم که موضوع چیست و آنها گفتند میانه‌شان شکرآب است.

رسایی سپس با استدلال در این باره که وزیر رییس مجمع فدراسیون است، گفت: وزیر می‌تواند به عنوان رییس مجمع، مجمع را تشکیل بدهد و تغییرات لازم را به وجود بیاورد اما الان نفراتی در مجمع وجود دارند که به نوعی زیرمجموع رییس فدراسیون هستند نه اینکه بخواهند بر کار او نظارت کنند. ما در پرونده فساد در فوتبال در این باره پیشنهاداتی دادیم تا شاید تغییراتی رخ دهد.

البته منظور رسایی هم در این باره واضح بود. او از تغییر استخوانبندی مجمع صحبت می‌کرد و اینکه کفاشیان تغییر کند.

جالب اینکه محمد دادکان هم اعلام کرد با توجه به قانونی بودن موضوع اگر گودرزی بخواهد مجمع فدراسیون فوتبال را تشکیل بدهد، فیفا کاری به کار او نخواهد داشت. ضمن اینکه این رییس سابق فدراسیون فوتبال تاکید داشت وزیر ورزش اگر بخواهد این کار را بکند نه به خاطر صلاح فوتبال بلکه به این دلیل است که می‌خواهد آدم خود را در راس کار بگمارد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها