يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۵۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
محمد مايلي‌کهن گزينه اصلي مديريت تيم فوتبال اميد است

به گزارش 598، با حضور حبیب کاشانی در تیم فوتبال امید، محمد خاکپور به عنوان مدیر فنی این تیم انتخاب شده بود اما پس از آن که نهایتا خاکپور عهده‌دار سرمربیگری امیدها شد، در حال حاضر محمد مایلی‌کهن اصلی‌ترین گزینه مدیریت فنی است.

مسوولان تیم امید مذاکراتی را با سرمربی اسبق تیم ملی انجام داده‌اند اما او هنوز موافقت رسمی‌اش را اعلام نکرده است.

در حال حاضر مجید صالح و هادی طباطبایی به عنوان دیگر اعضای کادر فنی در تیم امید مشغول به کار شده‌اند.

تیم امید عصر امروز (شنبه) برای برگزاری اردوی آماده‌سازی یک هفته‌ای عازم کیش می‌شود و در ادامه برگزاری اردو در عمان و ترکیه را هم در برنامه دارد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها