أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۹۵۲۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
منبع محلی در موصل گفت: آزادسازی منطقه استراتژیک از سوی نیروهای عراقی تروریست‌های داعش را در موصل به وحشت انداخته که علاوه بر تقویت موضع خود در این شهر دست به جنایات تازه و اعدام پانزده فعال غیرنظامی و یک نامزد انتخاباتی کردند.
به گزارش پایگاه 598 ، یک منبع محلی در شهر موصل مرکز استان نینوا در شمال عراق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد اظهار داشت: در پی آزادسازی ناحیه زمار در نینوا به دست پیشمرگه‌های کرد و ادامه پیشروی آنها به سوی موصل گروه داعش اقدام به تقویت موضع خود در موصل کرده است.

وی افزود:داعش از سحرگاه روز پنجشنبه موضع خود را در داخل شهر موصل تقویت کرده و عناصر خود را به خصوص آنهایی که در ورودی‌ها، خیابان‌های مهم و چهار راه‌های اصلی شهر مستقر هستند به انواع مختلف عراق مجهز کرده و پست‌های ایست و بازرسی هم برای بازرسی خودروها و کارت شناسایی رانندگان وضع کرده است.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: آزادسازی زمار هراس شدیدی به دل تروریست‌های تکفیری داعش افکنده و به همین خاطر به دنبال کنترل اوضاع در داخل شهر موصل هستند.

منبع موصلی گفت: داعش «سعاد احمد خضر» نامزد انتخابات اخیر عراق را که از آگوست گذشته بازداشت و در جایی نامعلوم اسیر کرده بود با شلیک گلوله به ناحیه سرش اعدام و جسد وی را به پزشکی قانونی تحویل داد.

تروریست‌های داعش به این جنایات هم اکتفا نکرده و فعالان موصلی را به خاطر مخالفت با این گروهک ربودند.

منابعی آگاه گفتند داعش پانزده فعال را در جنوب شهر موصل به خاطر مخالفت با این گروهک و فعالیت ضد داعش در شبکه‌های اجتماعی و انتشار مطالب و تصاویری از اوضاع فلاکت باری انسانی موصل زیر یوغ تروریست‌های حاکم بر این شهر اعدام کرد.

حزب دموکرات کردستان عراق به ریاست مسعود بارزانی دیروز (جمعه)  اعلام کرد در درگیری‌ها بر سر کنترل منطقه زمار در غرب موصل، 126 عنصر این گروهک به هلاکت رسیدند و نیروهای پیشمرگه 700 کیلومتر مربع از اراضی این منطقه را از کنترل تروریست‌های داعش خارج کردند.

سعید مموزینی مسؤول اطلاع رسانی حزب دموکرات کردستان عراق، اعلام کرد: در نتیجه حمله نیروهای پیشمرگه به روستاهای گرگامیش، کاریز، کوبانکی، قصر ریج، فقیروک، حموکولو و حکنه در غرب موصل، 126 عنصر گروهک تروریستی داعش به هلاکت رسیدند.

مموزینی افزود: در نتیجه این عملیات طی دو روز گذشته نیروهای پیشمرگه، 700 کیلومتر مربع از منطقه زمار را به کنترل خودشان درآورده اند.

این حزب همچنین از اعدام 20 عنصر داعش از سوی فرماندهانشان به علت فرار از درگیری با نیروهای پیشمرگه خبر داده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها