يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۵۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
حسين هدايتي از پذيرفتن مسئوليت در باشگاه پرسپوليس در مقطع کنوني عذرخواهي کرد.

 

به گزارش 598،حسین هدایتی در یکی از صفحات اجتماعی خود اعلام کرد که دیگر قصد حضور در پرسپولیس را ندارد اما برای این باشگاه هزینه خواهد کرد.

به گزارش فارس، در متن نامه هدایتی آمده است:

به نام خدا

الاسلام علیک یا اهل بیت النبوه

دوستان من ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری پیامبر اکرم(ص) و کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) اطاعت از مادر واجب و رضایت همسر و خانواده، رضایت خداوند تبارک و تعالی را به همراه دارد.

به همین دلیل با تشکر از تمام شما دوستان و هواداران عزیز پرسپولیسی عذرخواهی می‌کنم که نمی‌توانم به دلیل عدم رضایت آنان در مقطع کنونی مسئولیتی بپذیرم.

انشاالله که خداوند از این تصمیم بنده حقیر رضایت داشته باشد و کماکان اعلام می‌کنم مثل گذشته با کمک‌های مالی به باشگاه در صورت نیاز و تقاضا انجام وظیفه خواهم کرد.

از دوستان و وزارت محترم ورزش و شخص جناب آقای دکتر گودرزی وزیر محترم ورزش نیز به خاطر لطف و توجه به اینجاب تشکر می‌کنم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها