يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۵۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
امين راستي به عنوان مربي و کورش استخري به عنوان مربي دروازه‌بان‌هاي تيم ملي فوتبال نوجوانان انتخاب شدند.

به گزارش 598،و به نقل از ایسنا، حمید علیدوستی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر امین راستی که سابقه مربیگری بازیکنان فعلی تیم ملی نوجوانان را در تیم ملی نونهالان دارد، به عنوان یکی از مربیان کادر فنی تیم نوجوانان انتخاب کرده‌ام. راستی خود از شاگردان قدیمی من بوده و سابقه کار در فوتبال پایه را داراست.

وی افزود: همینطور کورش استخری مربی دروازه‌بان‌های تیم سابق نونهالان که الان به تیم ملی نوجوانان تغییر وضعیت داده را هم به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم انتخاب کرده‌ام.

علیدوستی با بیان این که فعلا مربی دیگری به جمع آنها نمی‌پیوندد، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم در این مقطع زمانی که ما تیم ملی نونهالان سابق را به رده نوجوانان آورده‌ایم تا برای حضور در تورنمت قطر آماده شوند، با همین دو مربی می‌توانم به کارم ادامه دهم تا در آینده با تمرکز و فرصت بیشتر همکاران دیگری شامل مربی بدنساز، آنالیزور و... را برای کادر فنی انتخاب کنم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان از شروع اردوهای این تیم از امروز (شنبه) خبر داد و به ایسنا گفت: اردوی کنونی تیم نوجوانان از امروز به مدت یک‌هفته آغاز می‌شود. ما تقریبا پی در پی در اردو هستیم تا برای تورنمنت چهارجانبه قطر که ظاهرا از 20 دی آغاز می‌شود، آماده شویم. در این تورنمت قرار است تیم ملی قطر، تیم ملی دانمارک و باشگاه اسپایر هم شرکت کنند. بعد از تورنمت قطر پروژه بزرگی از استعدادیابی در سراسر کشور خواهیم داشت و تیم جدیدی را خواهیم ساخت.


 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها