يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۵۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
فدراسيون فوتبال در خصوص حضور اصحاب رسانه در مجمع آتي اين فدراسيون اطلاعيه‌اي را صادر کرد.

به گزارش 598،و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رسانه‌های خبری جهت حضور در مجمع فدراسیون فوتبال تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه سوم دی‌ماه فرصت دارند تا درخواست خود را از طریق نمابر 88211172 به روابط عمومی فدراسیون ارسال کنند.

روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری یک عکاس و یک خبرنگار و نمایندگان صدا‌وسیما می‌توانند سه نماینده را جهت حضور در این مجمع معرفی کنند.

با توجه به اینکه همانند مجامع گذشته در این مجمع نیز کارت حضور صادر خواهد شد، بدیهی است در صورت عدم ارسال اسامی نمایندگان مدنظر رسانه‌ها و با توجه به فضای کم موجود امکان حضور در این مجمع وجود نخواهد داشت.

طبق اطلاعیه قبلی فدراسیون فوتبال مجمع عمومی این فدراسیون قرار است 6 دی‌ماه برگزار شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها