أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۹۵۳۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
آرسن ونگر، سرمربي آرسنال مدعي شد که الکسيس سانچز براي آرسنال، عملکردي مشابه لوئيس سوارز در ليورپول داشته است.

به گزارش 598،مهاجم شیلیایی در تابستان با 41 میلیون یورو از بارسلونا به آرسنال منتقل شد و در 24 بازی برای آرسنال، 14 گل به ثمر رسانده است. کیفیت بالای سانچز و همچنین خستگی ناپذیری او باعث شده تا او را با سوارز که فصل گذشته یک تنه لیورپول را تا مرز قهرمانی پیش برد، مقایسه شود و حالا ونگر، سرمربی آرسنال به تمجید از ستاره ی تیمش پرداخت.

او گفت:" انگار سانچز برای فوتبال انگلیس ساخته شده است. او خیلی سریع با تیم هماهنگ شد و فوتبالی غریزی و سرسختانه به نمایش می‌گذارد. سانچز و سوارز شباهت‌هایی دارند. هر دو اهل آمریکای جنوبی هستند و هر دو محرک اصلی تیم هستند. همچنین با توپ عالی حرکت می‌کنند. هر دو بسیار متمرکز هستند و از لحاظ انگیزشی نیز شباهت زیادی دارند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها