أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۹۵۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
بعضي سازمان‌ها نظير شهرداري‌ و ... هنوز براي پلمپ واحدهاي صنفي از شيوه‌هاي نامناسبي مانند قرار دادن بلوك‌هاي سيماني استفاده مي‌كنند و اين با وجود حوادثي مثل حادثه خرداد ماه امثال در شهر تبريز مي‌باشد
جوان آنلاین، به رغم برخي حوادث و آسيب‌ها و حتي در مواردي از دست رفتن از مردم، بعضي سازمان‌ها نظير شهرداري‌ و ... هنوز براي پلمپ واحدهاي صنفي از شيوه‌هاي نامناسبي مانند قرار دادن بلوك‌هاي سيماني استفاده مي‌كنند.
خرداد ماه امسال بود كه در اثر سقوط بلوک بتونی در پیاده رو خیابان شریعتی تبریز به علت شیب زیاد زمین و جاگذاری نامناسب توسط شهرداری دختر 16 ساله‌اي جان خود را از دست داد. اما اين شيوه غلط هنوز از سوي شهرداري‌ها در تهران و ديگر شهرها استفاده مي‌شود.

تبريز، خرداد ماه 1393:



تهران، آذر ماه 93:



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها