يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۵۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح ایست به احترام زندگی بعد از تعطیلات پایان ماه صفر خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، فاکس نیوز در این رابطه می نویسد: تحقیقات آمریکا در مورد حمله سایبری به شرکت سونی موجب کشف شواهدی شده که نشان می دهد این کار فقط توسط کره شمالی انجام نشده و احتمالا کشورهای روسیه، چین و ایران نیز در این حمله دست داشته اند.

این وضعیت در حالی است که شب گذشته "باراک اوباما" رئیس جمهوری آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که حمله سایبری که از سوی هکرهای کره شمالی علیه فیلم "مصاحبه" انجام شده است بی پاسخ نخواهند ماند.

در این فیلم که محصول شرکت سونی پیکچرز است سی آی ای (سازمان سیا) قصد ترور "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی را دارد، هکرها با حمله به سیستم اطلاعاتی شرکت سونی پیکچرز مانع انتشار و پخش این فیلم شدند که این اقدام با انتقادهای فراوانی مواجه شد.

وی در ادامه مدعی شد رهبر کره شمالی این اجازه را نخواهد داشت که در آمریکا نظارتها و سانسورهای خودش را اعمال کند.

دولت اوباما پیشتر هک شبکه کامییوتری شرکت سونی پیکچرز را موضوعی مربوط به امنیت ملی خوانده اما به صراحت از کره شمالی به عنوان مسئول آن نام نبرده بود.

اف بی آی، پلیس فدرال آمریکا در حال تحقیق درباره این موضوع بوده و بنابر گزارش ها روشن شده که کره شمالی در آن دست داشته است.

در پی این حملات کامیپوتری، شرکت سونی و سینماهای امریکا اعلام کردند که فیلمی کمدی با نام "مصاحبه" ساخته این شرکت درباره کیم یونگ اون، رهبر کره شمالی، به اکران عمومی در نخواهد آمد.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.
 
 
۱    
خبری که در 20:30 قلب شد
۲    
جدال قلمی حسین شریعتمداری و زیباکلام
۳    
ایران و آینده قیمت نفت
۴    
پیام سفارت استرالیا به مهاجران غیرقانونی+ عکس
۵    
بودجه 93 و سهم آموزش و پرورش
 
 
 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها