أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۹۵۷۳
زمان انتشار: ۱۷:۴۷     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
قیمت جهانی طلا در پایان مبادلات روز جمعه با افزایش نسبی روبرو شد ولی در هفته ای که گذشت کاهش 2.2 درصدی را تجربه کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ قیمت هر اونس طلا در پایان مبادلات روز گذشته با 0.1 درصد رشد به بیش از 1196 دلار رسیده است. قیمت هر اونس نقره نیز با 0.6 درصد افزایش به بیش از 16.03 دلار رسیده است.

بر اساس این گزارش قیمت طلا علی رغم افزایش نسبی روز گذشته در هفته ای که سپری شد با کاهش 2.2 درصدی روبرو شده تا برای نخستین بار در 3 هفته اخیر با کاهش مواجه شود.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی قیمت طلا در هفته گذشته تحت تاثیر کاهش قیمت نفت و افزایش ارزش دلار قرار داشته است. جیمز استیل تحلیلگر ارشد اچ اس بی سی تاکید کرد که افزایش ارزش دلار و رشد شاخص سهام نفس کشیدن برای طلا را سخت کرده است.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی قیمت طلا در روزهای پایانی سال 2014 میلادی با نوسان شدیدی روبرو نخواهد شد و در سطح کنونی تثبیت می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها