يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۵۸۹
زمان انتشار: ۱۸:۰۲     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
خودروساز هلندیسازنده خودروهای اسپرت اسپایکر به صورت رسمی‌اعلام ورشکستگی کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ اوایل ماه جاری میلادی بود که اعلام شد که شرکت مذبور در حال بازسازی مالی داوطلبانه خود است و چون بودجه اسپایکر محدود بود این شرکت طبق حکم دادگاه منطقه میدن هلند به یک شرکت ورشکسته تبدیل ماهیت داد.
اسپایکر در حقیقت از سال ۱۸۸۰ شروع به قعالیت کرد و تا ۱۹۲۶ بدون هیچ گونه مشکلی به فعالیت خود ادامه داد و پس از ان در سال ۱۹۹۹ و با عرضه مدل اسپرت C8 تا حدودی خود را احیا کرد و در سال ۲۰۰۶ نیز این شرکت برای جلوگیری از ورشکست شدن به مشارکت در فرمول وان روی آورد و بعد از آن این شرکت تلاش کرد تا شرکت سوئدی ساب را خریداری کند و سپس نیز با عرضه مدل اسپرت B6 Venator تا حدودی در پی احیای چهره خود به عنوان یک خودرو اسپرت ساز و در بازار امریکا بود.
به گزارش خودروسازی، ویکتور مولر مدیر اجرایی ارشد اسپایکر در این مورد می‌گوید:” در طول چند سال گذشته اسپایکر تعدادی از مشکلات جدی و چالش‌هایی را پشت سرگذاشته است که دوران خوب فرمول وان و شرکت ساب از جمله موارد طلایی ما بوده است.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل ازپرشین خودرو، به هر حال این شرکت در تلاش است علی رغم اعلام ورشکستگی تلاش‌هایی را برای ادغام با شرکت‌هایی تولید کننده نیروهای الکتریکی برای هواپیماهای بزرگ و .. انجام دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها