يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۶۰۳
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
جرمي منز، بازيکن فرانسوي اين فصل ميلان، امشب به ورزشگاه المپيکوي شهر رم باز مي گردد تا در مقابل تيم سابقش قرار بگيرد.
به گزارش 598،منز زمانی در تیم رم بهترین بازی ها را ارائه می داد اما از این تیم راهی پاریس سنت ژرمن، تیم زادگاهش شد و این تابستان بار دیگر به ایتالیا اما به قصد پوشیدن پیراهن تیم میلان بازگشت.

منز در یک مصاحبه به گاتزتا گفت که اگر فوتبالیست نمی شد الان در زندان به سر می برد:"شاید اگر فوتبالیست نمی شدم الان در زندان بودم. جایی که خیلی از دوستانم در آنجا هستند. من در حومه پاریس بزرگ شدم و آنجا مرکز همه گونه خلاف بود. دزدی، مواد مخدر و...."

همچنین در آستانه جدال حساس امشب، رودی گارسیا مربی رمی ها به تمجید از منز پرداخت و او را بازیکنی با استعداد و مهارت بالا توصیف کرد. بدون شک ملاقات دوباره این ستاره فرانسوی با هم تیمی های سابقش، جالب و جذاب خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها