يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۶۰۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
فدراسيون فوتبال درباره اعلام اسامي داوطلبان پست عضو هيأت رئيسه (نماينده باشگاه‌ها) اطلاعيه‌اي صادر کرد.
به گزارش 598،از سایت فدراسیون، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

با عنایت به موضوع بند 9 ماده 33 اساسنامه فدراسیون در خصوص اقدام کمیته بررسی و تطبیق مدارک به آگاهی می رساند، کمیته مذکور پس از بررسی دقیق کلیه مدارک نامزدهای ثبت نام کرده و تطبیق آن با شرایط ذکر شده و همچنین دریافت نمابر و اصل فرم های پیشنهادی توسط اعضا مجمع و بررسی دقیق آنها در کمال صحت و سلامت، بدینوسیله نتایج استخراج شده نامزدهای واجد شرایط را بشرح ذیل اعلام می دارد.

اسامی داوطلبان پست عضو هیأت رئیسه (نماینده باشگاه ها)  برحسب حروف الفبا:
1- مرتضی حسن پور - مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی
2- شهرام دبیری - مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز
3- علی زینلی - مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان
4- منصور قنبرزاده - مدیرعامل باشگاه نفت تهران

 توضیحات:
1- در جلسه مجمع عمومی نامزدها فرصت معرفی و ارائه برنامه های خود را ندارند.

2- نامزدهای داوطلب پست انتخابی فدراسیون نیز می توانند برنامه های خود را تاپنجشنبه مورخ 4/10/93 بنحو مقتضی اطلاع رسانی نمایند.

3- وفق بند 6 از ماده 22 اساسنامه ، اعضاء هیات رئیسه فعلی بدون حق رای در مجمع شرکت می نمایند .

1/3- اعضاء هیات رئیسه نمی توانند بعنوان یکی از اعضای حقوقی ( موضوع بندهای 3-1 الی 11-1 از ماده 22 ) در مجمع رای بدهند و می بایست جانشین واجد شرایط خود را کتباً معرفی تا ضمن شرکت در جلسه مجمع ، در رای گیری شرکت نمایند.

2/3- سایر اعضاء مجمع ( باستثنا اعضاء هیات رئیسه ) بعنوان داوطلبان نامزد پست انتخابی فدراسیون ، ضمن شرکت در جلسه مجمع ، از حق رای برخوردار می باشند و نیازی به معرفی جانشین ندارند.

4- وفق ماده 26 اساسنامه برای برگزاری انتخابات ، مجمع باید با حضور اکثریت دو سوم کل اعضا تشکیل شود.

1/4- انتخابات با رای گیری کتبی و مخفی انجام می شود و آرای مخدوش شده یا سفید آرای باطل تلقی شده و در شمارش آرا لحاظ نخواهد گردید.

2/4- برای انتخاب عضو هیات رئیسه ، در دور اول رای گیری، کسب اکثریت مطلق ( 1+ 50% ) آراء اعضاء حاضر لازم است در دوره های بعدی رای گیری ، رای بیشتر سرنوشت رای گیری را مشخص می کند.

3/4- در صورتیکه سرنوشت انتخابات در دور اول مشخص نشود ، دو نفر کاندیدای دارای بالاترین آراء در دور اول انتخاب و در رای گیری دور دوم شرکت می نمایند.

4/4- در صورتیکه در دور اول انتخابات بیشتر از دو نفر از کاندیدها دارای بالاترین آرا و مساوی با هم باشند ، تمامی افراد دارای بالاترین رای برابر به دور بعد راه می یابند.

5/4- در دور دوم چنانچه آرای دو نفر کاندیدا مساوی باشد ، فرد منتخب از طریق قرعه تعیین می شود.

رجاء واثق داریم، اعضاء محترم مجمع با درایت کامل و آگاهی از شاخص ها و خصوصیات داوطلبان محترم نسبت به گزینش کاندید منتخب خود بر حسب وظایف ذاتی اقدام می نمایند.

قبلاً از بذل توجه ای که مبذول داشته اید سپاسگزاری می شود.

مهدی محمدنبی - دبیرکل و دبیر مجمع
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها