يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۹۶۰۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
ميثم مجيدي درباره پيوستنش به پرسپوليس گفت: تا کنون نه چيزي قطعي و نه منتفي شده است.
به گزارش 598، میثم مجیدی در گفت و گو با "ورزش سه" درباره تعطیلی لیگ گفت : به نظر من برای یک سری از تیم ها خوب شد و برای یک سری تیم ها بد ،برای  تیم ما خوب بود چرا که تیممان به روند رو به رشدش رسیده بود اما ما در این تعطیلی روی نقاط ضعف و قدرت تیممان بیشتر کار می کنیم تا نتیجه ی بهتری بگیریم.

وی در مورد پیوستن به پرسپولیس گفت: در این باره اختیار تام را به مدیر عامل و آقای ویسی داده ام ، تا کنون نه چیزی قطعی و نه منتفی شده است و تا موقعی که در استقلال خوزستان باشم مسئولان باشگاه برای من تصمیم می گیرند.تا زمانی که در این باشگاه هستم با تمام وجود برای تیمم بازی خواهم کرد.

دفاع چپ استقلال خوزستان درباره نیم فصل اول گفت :در نیم فصل اول از نظر امتیازی به هدفمان نرسیدیم اما از نظر فوتبالی خوب بودیم و شما بازی آخرمان برابر استقلال تهران را دیدید که یکی از زیباترین بازی های تاریخ  لیگ برتر از نظر کارشناسان بود که تیم ما یک فوتبال خوب و تماشاگرپسند را از خود نشان داد.

او در مورد صحبت ویسی که گفته بود تیمم در ساختار دفاعی خوب نیست ، اظهار کرد: حرف آقای ویسی درست است زمانی که تیم ما 4 گل میخورد پس دفاع مشکل داشته است و در ساختار دفاعی خوب نبوده است.در مورد وضعیت خودم نیز باید بگویم میل نفوذی زیادی دارم و آقای ویسی بارها به من گفته است کمتر نفوذ کنم و بیشتر به کارهای دفاعی بپردازم که امیدوارم این مشکل در نیم فصل برای من حل شود.

بازیکن اراکی استقلال خوزستان در مورد اهواز و هواداران استقلال خوزستان گفت : من و خانواده ام از زندگی در اهواز و کنار مردم خوب و خونگرم این شهر راضی هستیم تیم ما هواداران خونگرم خوبی دارد که در بازی با استقلال تهران نشان دادند تیم ما تنها نیستیم و از حمایت آنها ممنونم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها