أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۹۶۱۵
زمان انتشار: ۲۰:۲۷     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
احمد نعمت اللهي بازيکن سابق استقلال به تازگي به صباي قم پيوست.اين مدافع که بلندترين دفاع ليگ در حال حاضر است تنها بايکن بومي صبا به شمار مي رو براي همين مسوولان اين تيم از خريد خود رضايت دارند.
به گزارش 598،نعمت اللهی در مورد پیوستن به صبا قم به "ورزش سه" گفت: خوشحالم که به این تیم آمدم چون تیم شهر خودم است و من هم تعصب خاصی رویش دارم. سعی می کنم کمک حال آقای تارتار و بازیکنان بزرگ این تیم  باشم. فعلا در رده هفتم جدول قرار داریم و اختلافمان با تیم های بالا نشین بسیار کم است. صبا تیم بزرگی است و قابلیت گرفتن سهمیه راهم دارد.با تفکراتی که آقای تار تار دارد و جوانگرایی ای که او می کند مطمئنا می توانیم نتایج خوبی بگیریم.

او دلیل جدای اش از استقلال را اینگونه بیان کرد: علت جدایی ام این بود که بتوانم خودم را بیش تر نشان دهم و فکر کنم در صبا می توانم به اهدافی که یکی از آن ها دعوت شدن به تیم  ملی امید است برسم.جا دارد به آقای خاکپور که افتخار شاگردی اش در استیل آذین را داشتم هم به دلیل به دست گرفتن هدایت تیم ملی امید تبریک بگویم.

نعمت اللهی در آخر افزود: امیدوارم بتوانم به تیم و مردم شهرم خدمت کنم و بهترین بازی ها را در اینجا به نمایش بگذارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها