امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۷۹۶۱۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
راموس امشب در کنار په په، زوج دفاعي رئال در مقابل سن لورنزو در فينال جام جهاني باشگاه ها را تشکيل خواهد داد.
به گزارش 598،رئال مادرید در آستانه کسب چهارمین افتخار رسمی خود در سال 2014 قرار دارد.این تیم تا بدینجا، لیگ قهرمانان، سوپرجام اروپا و کوپا دل ری را فتح کرده و در صورت برتری مقابل سن لورنزو، جام جهانی باشگاه ها را نیز تصاحب خواهد کرد.

راموس در آستانه این دیدار حساس به خبرنگاران گفت:" امیدوارم با پیروزی در بازی امشب، تاریخساز شویم. برای تاریخسازی باید قهرمان شد و کسب افتخار کرد. همه ما از کار کردن زیر نظر آنچلوتی خوشحالیم و امشب هم سعی خواهیم کرد تا یک جام دیگر به افتخارات رئال مادرید اضافه کنیم.

بازی در فینال، خود یک انگیزه بسیار مهم برای هر بازیکنی محسوب می شود.به عنوان یک فوتبالیست از بازی برای رئال و عملکردمان تا بدینجای کار، احساس افتخار می کنم. رئال در سراسر دنیا هواداران بی شماری دارد و با حمایت هوادارانمان در مراکش، برای پیروزی گام به بازی فینال می گذاریم."

راموس در واکنش به صحبت های مدیر باشگاه سن لورنزو که گفته بود، تیمش نگران خشونت په په است گفت:" به اعتقاد من، په په یکی از سه مدافع برتر دنیاست و بازی در کنار او یک افتخار است. فوتبال ورزش سختکوش هاست و په په یکی از آنهاست.او در سطح بسیار بالایی فوتبال بازی می کند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها