کد خبر: ۲۷۹۶۲۳
زمان انتشار: ۲۰:۳۴     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
ملي‌پوش استقلال که در بازي با اورلاندو در ترکيب ثابت تيم ملي حضور داشت، از برداشت‌هاي اشتباهي که از صحبت هايش شده ناراحت است، اما تاکيد مي‌کند که بدون توجه به حواشي به کارش ادامه خواهد داد.
به گزارش 598،بیک‌زاده از برداشت هایی که به اشتباه از مطلبش در صفحه شخصی اش شد ناراحت است اما تاکید می کند که بدون توجه به حواشی کارش را می کند.

از صحبت‌هایم برداشت های نامعقول شد

اتفاق تلخ زمانی رخ می دهد که من به دور از هیچ شایعه ای در خدمت تیم ملی در اردوی آفریقا هستم اما می بینم که در تهران برای من بر اساس تفسیر های شخصی و تحلیل های خود افراد از یک موضوعی که هیچ ربطی به فوتبال و ورزش ندارد و آن را در صفحه شخصی ام گذاشتم که از آن برداشت های نامعقولی شد و همان برداشت ها به اسم من رسانه ای شد.این قضیه باعث ناراحتی من شده است.در این مدت هیچ مصاحبه ای انجام ندادم و هیچ اظهار نظری نکردم و هر صحبتی در این مورد باشد را تکذیب می کنم.

توجهی به حاشیه ها ندارم

تمام هدفم موفقیت با تیم ملی و تمرکز برای جام ملت های آسیا و همچنین حفظ کردن شرایط فوتبالی ام در یک فرم ایده ال برای کمک به تیم باشگاهی ام است.از دوستان و دشمنان خواهش می کنم سعی نکنند من را به حاشیه ببرند چرا که من تمام حواس و تمرکزم روی فوتبال است نه حاشیه آن و سعی می کنم به کمک خدا در این فوتبال مفید باشم.پس بهتر است حاشیه سازان تلاش بیهوده نکنند و به فکر اتفاقات و موضاعات دیگری باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها